3 Ekim 2013 Perşembe

FERROLE AŞK PARFÜMÜ NEDİR

Ferolle Feromon Parfüm ( Aşk Parfümü )

Bayanları Etkileyen Parfüm

Ferolle Alana Bayan Azdırıcı Damla HEDİYE


Türkiye nin ünlü e-ticaret firmaların dan Medikalize,
Aşk Parfümü ürünü Ferolle`yi, Aralık 2011 da tüketicilerle tanıştırdı.
Bugüne kadar bir çok kullanıcısı olan Ferolle Feromon Parfüm`ün müşteri memnuniyeti çok yüksek…
Çevrenizdeki Tüm Bayanların Sizden Hoşlanmasını İstermisiniz ?
Bir bayanı etkilemek için ; ona pahalı hediyeler almaya,
lüks yerlerde yemeğe götürmeye, kişiliğinizden ödün vermeye gerek yok.
Bayanı Ferolle Aşk Parfümü ile etkileyebilirsiniz !!!
Ferolle Aşk Parfümü bildiğiniz diğer parfümlerden farklıdır.
Baştan çıkarıcı kokusu ile karşı cinsi etkileyici özelliğe sahip
Aşk Parfümüdür.
Ferolle Aşk Parfümü kokusu ile hormon düzeyini yükselterek
bilinçaltına cinsel sinyaller içeren mesajlar yollar ve
kadınların cinsel istek arzusunu güçlendirir.

Ferolle Aşk Parfümünün Etkileri Nedir ?
1 – Hiç Olmadığı Kadar İlgili Bakışlar ve Karşı Cins İle Göz Teması
2 – Karşı Cins Üzerinde Çok Sık Yakınlaşma Arzusu
3 – Etrafınızdakiler Üzerinde Dinlendirici Huzur ve Güven Verici Etki
4 – Sosyal Çevrede Olağan Üstü Düzeyde Artış Gösteren Saygınlık.
5 – Androjen Hormonlarının Artışı Sonucunda Maximum Çekicilik
6 – Kullanan Kişide Maksimum Özgüven
7 – Karşı Cinsden Alınan Pozitif Cevap
Nasıl Kullanılır ? :
Ferolle Aşk Parfümü`nü Boynunuza, kulak arkasına,
ense bölgesine, dirsekle bilek arasına veya vücudunuzun herhangi bir
bölümüne uygulayabilirsiniz.
Bayanların dikkatini çekmek istediğiniz herhangi bir zamanda,
gündelik yaşamda, okulda veya sosyal aktivitelerde kullanmanızı öneririz.
Gün boyu kalıcı etkiye sahip çok hoş kokusu vardır.
Sık Sorulan Sorular ? :
Etkisi Nekadar Sürüyor ?
Ferolle Aşk Parfümü nün 48 Saat Etkisi Vardır.
Ürünün Kaç Kullanımlık`dır ?
Kullanımı Kişiden Kişiye Değişmekte`dir. Normal Kullanımda Bir Ay Boyunca Yetecektir.
Tekrar Sipariş Vermek İçin Ne Yapmam Gerekiyor ?
Web Sitemize Girip Sipariş Vermeniz Yeterlidir.

Kullananlar Ne Diyor ?
Her 100 Müşteriden 99 Tekrar Tekrar Sipariş Vermek`de Bu Memnuniyetin İşaretidir.
PAKETLEME VE GİZLİLİK:
Gizliliğiniz bizim için son derece önemlidir. Bu sebepten dolayı sitemizden almış olduğunuz cinsel sağlık ürünlerin paketlemesi içeriği belli olmayacak şekilde yapılır. Kargo görevlisi dahil olmak üzere 3. şahıslar paketin içeriğinde ne olduğunu bilmezler.

KARGO ÜCRETSİZ

enis
02 Ocak 2012 - 23:29
Ferolleyi 3-4 gün önce aldım. Normal günlük hayatta kullanıyorum. Dün bir olay oldu. Anlatmak isterim. Akşam işten eve dönüyordum. Çok geç saatti. Ferollenin kokusu üzerimdeydi. Otobüste ortalara biyere oturdum. Otobüste sanırım en arkadaş iki arkadaş vardı, birde ben vardım. Başka kimse yoktu. Sonra bir kız bindi. Sonra direk geldi yanıma oturdu. Boş otobüste gelip benim yanıma oturdu. Kaç yıldır işe gidiyorum daha önce böyle birşey olmamıştı. Çok şaşırdım. Bunun bir tesadüf değil ferolleden dolayı olduğunu düşünüyorum. Şiddetle tavsiye ederim.
tarık
14 Ocak 2012 - 10:25
Dün kullanma fırsatım oldu. Şimdiye kadar kullandığım en iyi parfüm diyebilirim. Arkadaşlar sürekli almayı düşünüyorum.
ali
09 Şubat 2012 - 11:30
Benim bir arkadaşım almış. Dediğine göre kızlar kafasını çevirip bakıyormuş. Pek tip yok arkadaşımda ama kızların bakmasını sağlıyormuş. Bende para biriktirip alacam bundan.
mehmet cıcek
25 Şubat 2012 - 09:02
parfum gercekten parfum ama bır sorun var sadece cc olarak cok az ama kokusu dehsett tesekkurler ferolle ben kokumu buldummmmmmm yasasınnnn
mehmet
02 Ağustos 2013 - 15:39
arkadaşlar gerçekten işe yarıyor mu merak ediyorum orjinal mi bu ürün
ferolle ferolle ferolle parfüm ferolle parfüm

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder