22 Ağustos 2013 Perşembe

KIZLA TANIŞMA | KIZLA TANIŞMA TAKTİKLERİ


 
Bir kaç hafta önce hoşlanılan kızla tanışma ile ilgili çok değişik bir şey farkettim.

Karizma sırları eğitim sırasında hocalarımla tanışma anları alıştırmalarını birlikte yapıyorduk.

Rastladığı 10 bayana "Merhaba" demesi gerekiyordu yalnızca.

Yapmasına yapıyordu (ve bence bu müthiş bir şey) fakat bir eksiklvardı.

Fazla önemsiyordu herşeyi.

Bunu vücut dilinden, "merhaba" demesinden anlamak mümkündü.

Yani kasılarak yürüyordu ve biraz utangaç bir şekilde merhaba diyordu.

Bir çok erkek bunu bile yapamıyor ne malesef.

Ve de bu çok doğal, çünkü sosyal olmayacak şekilde koşullandırıldık etrafımızdaki insanlar ve basın tarafından.

Hocama şunu dedim "Kendin Ol. İnsanlar sosyaldir. Sen de normal de konuşkan birisin, tek yapman gereken bunu dışa vurmak."

Ve sonra her şey mükemmel gitti.

Bir kızla tanışma sırasında her şeyden önce rahat olmak, samimiyet çok çok önemli.

Kendimizde var olan bir özelliği yokmuş gibi göstermenin hiç bir açıdan yararı yok bize. Ve kasılarak kendimiz hakkında yanlış bir izlenim veriyoruz sadece.

Tabi olmayan bir özelliğimizi varmış gibi göstermekte yalancılığın en açık hali. Bu da ayrı bir makale konusu.



kızla tanışma
BAŞARI HİKAYESİ:

merhaba,
ben judelove. size başarısı tecrübeyle sabit bir tanışma tecrübemi anlatayım.
bundan tahminen 10 gün önce, Ankara'da bir avm'de arkadaşımın kız arkadaşı için hediye almaya çıkmıştık. Swatch mağazasına girdiğimizde orda çalışan bir kızı gördüm ve çok beğendim. arkadaşım hediyesini aldığında fatura için isim, telefon numarası ve adres gerekti ve ben kendi bilgilerimi verdim.
Hemen orda çıkar çıkmaz kızı facebook'tan ekledim ve bir mesaj attım. onu sadece bir kahve içmeye davet ettim. Önceleri reddetti. daha sonra "Lütfen ,yani bana bir kahve içimi süre tanısan, hem nerden biliyosun, belki bu kahveden sonra sen benden hoşlanırken, ben seni reddeden taraf olurum" deyince sanırım kızın içindeki rekabet özelliğini ateşledim ve benimle bir kahve içmeyi kabul etti. sonrası eğer daha samimi olursak öğrenebileceğiniz ayrıntılar
bu arada ricciox, kralsın...



kızla tanışma
YORUMUM:

Samimi olacağım. Bana danışmak için gönderilen mesajlar arasında en sevdiklerim başarı hikayeleriniz. Bu hikayeler arasında da en sevdiklerim kesinlikle "doğal" olanlar, kalıp yöntemler kullanılmamış olanlar elbette ki.

Aslında forumda kızla tanışma gibi bir bölüm açmak fena olmaz. Bunu en kısa zamanda forumla ilgilenen arkadaşlara bildireceğim.

judelove, senin başarı hikayene gelince. Şurası eksik diyebileceğim hiç bir tarafı yok.

Sadece bu sakin özgüvenli, eğlenceli, ilginç halini bozma. Hemen ilişki moduna girme. Şimdilik birbirinizi tanıyın ve güzel vakit geçirmeye bakın. Ve beni gelişmelerden haberdar etmeyi de ihmal etme.

Espirili Özgüven tekniğini işte judelove gibi "doğal"lardan ve bu konudaki gurulardan ve kendi deneyimlerimden öğrendiklerimle sentezleyip oluşturdum.

Erkeğin doğal çekiciliğini keşfetmesi, her türlü taktiği başarır. Taktiğe ihtiyacımız kalmaz. Özellikle bir kızla tanışma sırasında...

Ancak elbetteki doğalların bir de zayıf yönleri vardır. O da çok büyük ihtimalle bir "takıntı noktaları" olması. Yani kimi "doğal", tanışmasına tanışır ama bir türlü ilişkiyi geliştiremez. Kimisi müthiş hikayeler anlatır ama tanışmak konusunda tereddütlüdür vs.

Bu konuda öğrenmemiz gereken en önemli şey ÇEKİCİLİĞİN NASIL İŞLEDİĞİNİ ANLAMAKTIR.

Bildiğin gibi çekicilik oluşturma konusunda benim favori yöntemlerim Aşırı Özgüvenli ve Espirili olmak, kadınlarla "uğraşmak", eğlenceli bir şekilde meydan okumak, zoru oynamak vs...

Fakat çekiciliğin gerçekten nasıl işlediğini ve senin için işe yaramasını istiyorsan, dışarıya çıkıp bu derslerde ve maillerde öğrendiklerini tecrübe etmen gerek. Bunu hiç kimse senin için yapacak değil, sadece sen yapabilirsin.


 

"ASIL ÖNEMLİ OLAN NEFES KESİCİ ÇEKİCİLİĞİN NASIL OLUŞTURULACAĞINI VE NASIL KORUNACAĞINI BİLMEKTİR. VE BU KONUNUN YAKIŞIKLILIK, ZENGİNLİK YA DA POPÜLERLİKLE NEREDEYSE HİÇ ALAKASI YOKTUR. BU KONUYU ŞANSA BIRAKMAK İSTEMİYORSAN AŞAĞIDAKİLERİ DİKKATLE OKU"
 

Beğendiğin kızla tanışma konusu aslında bir çok risk noktasından oluşur. Tanışma, iç motivasyonunu sağlama, çekicilik oluşturma, kişisel imaj, beden dili, ses tonu, sakin özgüven, telefonunu alma, ilk buluşma gibi daha pek çok risk noktası var. Ve bu risk noktalarının her hangi birindeki bilgi eksikliği bütün flört sürecini bir anda bitirebilecek güçtedir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder