9 Eylül 2013 Pazartesi

İLK TANIŞMA TEKNİKLERİ | KIZLA İLK TANIŞMA

İLK TANIŞMA TEKNİKLERİ VE TANIŞMA KORKUSU... - KarizmaSirlari.com


Bu yazımın sonunda çok önemli ilk tanışma tekniklerinden bahsedeceğim ama kadınlarla sosyal iletişim konusunda en çok kafamızı yoran (hatta bozan) konulardan biri de tanışma veya reddedilme korkusu. Bunun üstesinden gelmek mümkün, elbetteki her şey bizden başlıyor.
İLK TANIŞMA VE TANIŞMA KORKUSU - DANIŞAN SORUSU:
RicciOx bende bir çok kişi gibi ilk tanışma konusunda muzdaribim lise bitiyor hala bi tane kızla bile çıkamadım yakışıklılık var fakat kızlardan çekiniyorum konuşacak konu bulamıyorum ya da teklif edince hayır cevabını almaktan korkuyorum bunları nasıl çözebilirim anlatırsan sevinirim ha bide abi eğer zahmet olmazsa kızların dikkatini nasıl çekerim ve evet demelerini nasıl sağlarım bunlarıda anlatırsan duacın olurum.

H.



YORUMUM:
Bu soruların cevaplarından bir kitap olur herhalde (ki o da var zaten). Sosyal iletişim e-kitabını en kısa sürede edinmeni öneririm.
Ancak buraya sıkıştırabileceğim bir kaç şey söyleyebilirim herhalde.
Her şeyden önce bu sorunların büyük oranda benzerlerini dünyadaki her erkek yaşıyor. Bunu aklımızda tutalım. Yani o kadar da stres yapmaya gerek yok.
Çözüme odaklanmalıyız.
Bir kaç küçük öneri:
Kaliteli, kendine uygun giyinmeyi öğrenebilirsin,
Yeni şeyler keşfedebilirsin hayatında. Müzik, dans gibi.
Hayatını çekici kıl olabildiğince ve her zaman olumlu bir enerji yaymaya çalış.
Kendine şunları sor:
1. Hoşlandığım bir kızla ilk tanışmaya gitsem en fazla ne olur sonunda?
2. Eğlenceli, centilmen ve çekici bir şekilde yeni biriyle tanışmak dünyanın en doğal şeylerinden biri değilmidir?
3. Bu amaca göre kendimi nasıl geliştirebilirim?
Forumumuza katılarak ya da e-bültenlere abone olarak başlayabilirsin bu konuda kendini geliştirmeye. Tamamen ücretsiz.
Daha derin bilgilere ihtiyacın olduğundaysa ürünler menüsündeki yayınlarımı gözden geçirebilirsin.


BİR KIZLA İLK TANIŞMA - DANIŞAN SORUSU (Facebookta anlık mesajlaşma)
bi Oguz dıye arkadas vardı, Üniversite 1. sınıfa gıttıgım halde ağzımdan üniversite 2 diye cıktı.Sonra o arkadas benı 2 kızla tanıstırdı.aynı yerde oturuyoruz.ve kızlar sen hangi bölümdesin diye sordugunda oguz dırek atladı üniversite 2ye gıdıyor diye. sonra konu ilerledikce 1e gittigimi söyleyemedim ve o kızların bırınden hoslanıyorum, bu yuzden içimde bir huzursuzluk var(yalan oldugu için) bu durumdan nasıl kurtulabılırım dogruyu soylesem ayrı bı dert soylemesem ayrı bı dert
Ricci Ox
Eninde sonunda öğrenecek o kız. Bana bu yazdıklarının aynısını ona söylesen her şey çözülür eminim.
M.
hani öyle bir durumdayım ki. Bir de bu kaça gidiyorsun muhabbetı bırkaç kez tekrarlandı, söylesem verıcegı tepkıden korkuyorum. Yani erkenden söyle diyorsun da hani o 2 dedim diye hiç yaş problem etmedi, ama sadece ben huzursuzlanıyorum
Ricci Ox
Güven bana bu küçük bir sorun. Ona bana anlattığın gibi anlatırsan hiç sorun olmaz. Hatta senden hoşlanmışsa daha da hoşlanır. Dürüst olduğun için.
Bir de dünyadaki tek kız değil o. Elbetteki her insan değerli. Ama daha yeni tanıştığın bir insan için kendi değerinden vazgeçmek olmaz.
O yüzden sadece bana yazdıklarını ona da söyle. Ve bir daha kimseye yalan söyleme, küçücük bir yalan bile insanın içini kemirebilir böyle.
M.
Peki. teşekkür ediyorum verdiğin bilgiler için. inş. her şey yolunda gider, doğruyu söyleyeceğim. Bir daha da yalanın y si benimle olmayacak. İyi akşamlar, sağ olun :)))
Ricci Ox
Harika. İşte budur. : )
M.
cesaret patlaması yaşıyorum şu anda sizinle konusmak iyi geldi bana bu arada benı dınleyıp derdime çözüm bulduğunuz içinde ayrıyeten teşekkür ederim :)))

BİRİYLE İLK TANIŞMA - DANIŞAN SORUSU (Facebookta anlık mesajlaşma)
E.
Ben spor salonunna gidiyorum fitness yapıyorum
Orada bir kız var
Kızla ilk tanışma için fırsat yakaladım ama aklıma o an birşey gelmedi
Ne yapabilirim ?
Aslında kız da benden birşey bekliyor hissediyorum ama bende tık yok
Ricci Ox
Her zaman en iyisi görür görmez tanışmak
bu konuda refleks olarak şöyle düşünürüz
3 kere bakarsa benden hoşlanıyordur
ya da buna benzer şeyler
ama bu çok zararlı bir düşünce
Kadınları erkekler gibi düşünen bir mentalitenin ürünü bu düşünce.
Şimdi ilk tanışma sırasında erkeklerle kadınların akıllarından neler geçtiğini sana anlatıyım, eminim bir çok şeyin farkına varacaksın. En başta her bakışmada ya da görüşmede ilginin giderek kaybolduğunun:
İlk Bakışma (ya da kesişme : ) ):
- Erkek: Vay güzel kızmış
- Kız: Vay yakışıklı seni
İkinci Bakışma:
- Erkek: Hakkaten bakıyor lan
- Kız: Şirinmişte, neyi bekliyor ki konuşsak ya
Üçüncü Bakışma:
- Erkek: Ne söylesem....
- Kız: Off sen de mi
Bundan daha açık anlatamazdım her halde...
Yani 1-0 geri de başlamış olursun görür görmez ( ya da bakışır bakışmaz) tanışmaya gitmezsen. Her hangi bir ortama girdiğinde anında birileriyle konuşman lazım. Bu, ortamda bulunan diğer insanlara senin sosyal biri olduğunu gösterir. Sosyal değerini artırmanın ve çekici olmanın ilk kuralı bu.
Yani sorun ta ilk başta. Her zaman olduğu gibi mentalite de. Bu yüzden her zaman mentaliteyle başlarım bir şeyi anlatmaya.
İlk tanışma kadın erkek ilişkileri konusunda takıldığımız ana noktaların belki de en başında geliyor. Hatta çekicilik ya da kadın erkek ilişkileri dendiğinde bir çoğumuzun aklına ilk gelen şey bu oluyor.
Bu yüzden sadece Tanışma Anları üzerine 1 saat 22 dakika süren bir teleseminer hazırladım ve bu seminer de
- Reddedilme korkusu, utangaçlık ve çekingenliği ortadan kaldırma üzerine nlp ve hipnoz tekniklerinden başlayarak,
- 10 dan fazla favori tanışma cümlelerimi,
- Tanışma anlarında başarılı olmamızı sağlayacak olmazsa olmaz teknikleri
- Her erkeğin izlemesi gerektiği düşündüğüm filmler üzerinden tanışma anları analizini
- 21 günlük Tanışma Anları Egzersiz programımı (bunu bitirdiğinde "durdurulamaz" olacaksın)
- Ricci' nin Birebir Oyun modeli
ve çok daha fazlasını bulabilirsin.
Daha ayrıntılı bilgi için buraya tıkla

Tekrar Görüşmek Üzere

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder