25 Ağustos 2013 Pazar

KIZLA KONUŞMAK | KIZA ÇIKMA TEKLİFİ | GERÇEK HİKAYELER

     

     Kıza çıkma teklifi edecektim,ne diyeceğimi nasıl diyeceğimi bilemiyordum.Durağın yanındaki pastanede bekliyordum onu.Bir gün önce pastanede buluşmayı teklif edebilmiştim.Sessizce olabilir demişti.Akşam pek uyuyamadım,sabaha kadar gözümü uyku tutmadı.Gözlerim kıpkırmızıydı.Ne giyecektim.
      Önce bir takım elbise giydim,sonra vazgeçtim.Bir kot ve bir beyaz tişört giydim.Yüzüm kireç gibiydi,tişörtten daha beyazdı.Daha önce hiçbir kıza çıkma teklif etmemiştim.Pastaneye buluşma zamanından yarım saat önce ulaştım.Bir bardak soğuk su istedim,içemedim.Boğazımdan geçmedi.Garson tuhaf tuhaf yüzüme bakıyordu.Zaman donmuştu sanki.Az sonra sevdiğim kız pastaneye girecek,ben ayağa kalkacak sonra elini sıkacaktım.Yoksa kalkmamalıydım rahat,relax bir tavır...Yok yok,mutlaka ayağa kalkmalıydım.Yarım saat sanki bir asır gibi geçmişti.Önümdeki bir bardak su hala duruyordu.
      Neyse içeri girdi kız arkadaşım.Şaşkın gözlerle beni arıyordu.Belli ki o da heyecanlıydı.
Devamı sonra....

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder