3 Eylül 2013 Salı

KIZLARI ETKİLEMEK | KADINLARI ETKİLEMEK | KIZI ETKİLEME YOLLARI

Çoğu erkek bunun farkına bile varmaz ama kadınlar neredeyse her zaman erkeği test etme ihtiyacı duyar.

Peki ama neden? Senin gerçekten nasıl bir erkek olduğunu anlayabilmek için.

Bir kız bize ilgi duyduğu için bizi test eder aslında.


Bunu yaptıklarının farkında bile değillerdir, çünkü bu test etme mekanizması içgüdüsel düzeyde işler.

Kadınlar, çocuğu doğuracak taraf olduğu için içgüdüsel olarak bu savunma mekanizmasını geliştirmişlerdir.

Böylelikle eziklerle, olmuş erkekleri (ya da en azından olgun) birbirlerinden ayırabilirler.

Bunu kısaca şöyle tanımlayabiliriz: Erkeklerin mantığına uymayan veya onu heyecanlandırmaya yönelik, kadınların yaptığı veya söylediği her şey bir testtir.

Mesela seksi bir kıyafetle karşımızdayken ve etrafta sorabileceği başkaları varken "Bu nasıl durmuş?" diye bize soruyorsa bu tipik bir test etme denemesidir.

Çoğu erkek "Çok güzel." , "Nefes kesici görünüyorsunuz" , "Yüreğim sızlar" gibi tuhaf(!) ve bilindik şeyler söylerler.
Ancak erkeklerin %99 uda aynı şeyleri söylemiş oldukları için, bu kızlara çekici gelmez tabiki de.

Daha önceki yazılarımda da söylediğim gibi bir kızı ilk kez tanıdığımız zamanki sosyal iletişim ile bir süre birlikte olduğumuz zamanki sosyal iletişim arasında bir uçurum vardır.

Yukarıdakileri birlikte olduğunuz bir kıza söylerseniz bir sorun olmaz.

Ama daha yeni tanıştığımız bir kıza söylediğimizde kendimizi ona karşı zayıf gösterdiğimiz için kaçmalarına neden oluruz.

Yapmamız gereken şu: Çekici bir şekilde farklı olanı yapmak. İkisi birbirinden ayrılamaz. Mesela bir kız aynı durumda "Bu nasıl durmuş?" diye sorulduğunda "O kadar kötü değil" demeyi dene.

Aslında sosyal iletişimi ilginç ve eğlenceli kılan bu testlerdir. O yüzden eğlenmene bak sadece.

HEMEN İNCELE


DANIŞAN SORUSU:
Cuma günü, biraz uyuya kalmıştım 30 dk geç gittim okula. Karne günü diye çoğu kişi bahçedeydi. Konuşacağım kız da arkadaşları ile bahçedeydi. Onun yanına gitmeden önce kız-erkek arkadaşlarla 1-2 konuşmam gereken bir şey vardı. Onlarla konuştuktan ( arkadaşlarımla konuşurken o da arada bir bana bakıyordu ) sonra onun yanına gittim.

Yanlarına yaklaşırken arkadaşı sessizce Emre geldi dedi. Onlar selam dedi. Bende selam naber?-iyiyiz falan konuşacağım kıza oyun kitabında ki ESP ( ydi sanırım ) yöntemini uyguladım. Şansıma 7 tutmuştu Güzel bir ortam oldu. Ben geçtim onların yanında bir yere oturdum. Kız da geldi yanıma oturdu.



Kevin Hogan'nın kitaplarından birinde yazan el parmaklarının uzunluğuyla ilgili ( sözel-sayısal beyin ) 1-2 şey söyledim. - TM ile aran iyi mi? Bence sayısal yerine TM'yi seçmeliydin, dedim. Arkadaşlarından biri nasıl anladı gibi bir şey söylediğini duydum Bundan sonra dikkati bendeydi.

Küp oynunu oynadık. Oyunun sonlarına doğru arkadaşları biz sınıfa gidiyoruz dediler, 20 dk falan yalnız sohbet ettik. Küp oyunu bittikten sonra okula ilk geldiğimiz zamandan, ortaokul zamanından falan eğlenceli, esprili sohbet ettik. Ayrıca biraz ailesinden bahsetti. Ona nerdeyse hiç güzelliğiyle ilgili bir şey söylemedim. Arada bir neg yapıyordum. Hatta bir yerde kendisi bile, bu şimdi iltifat mı yoksa benle dalga mı geçiyorsun, dedi. Son olarak 1-2 tane komik resmimi gösterip oradan espri falan yaptım. Bundan sonra biraz da bizim kızların yanına gidim, aralarından çok alınganlar var, küsmesinler dedi. Okula beraber girdik, okulda öğleden sonra boşum, bir şeyler yapalım dedim. O da öğleden sonra kızlarla takılacaz dedi. Ben de tamam dedim kendi sınıfıma girdim, onun arkadaşları koridordaydı, onların yanına gitti.

Durum böyle. Nere(ler)de hata yaptım ?

Emar2
YORUMUM:
Rutinlere ya da belirli bir metoda takılmak şu açıdan bizim için zararlı. Tıpkı senin bu durumunda olduğu gibi "Şu rutini yaparsam beni çekici bulur, bu negi atarsam farklı olurum" gibi MANTIKSAL düşüncelere alışmamızı sağlıyor - ki bu bir erkeğe yapılacak en büyük kötülük bence.

İkincisi bir de önemli olan hangi rutini yaptığın değil, o rutini nasıl yaptığın, kelimesi kelimesine yapıp yapmadığın. Burada da bir sorun olabilir. Eğitimlerim de m ystery methoddan bir kaç yıldır haberdar dostlarımda oldu, ancak çoğunda bildikleri rutinleri eksik bildiklerine şahit oldum.

Kişisel tespitim: hiç birinin kendi metodunu geçtim kendi rutini olduğuna dahi rastlamadım. Biri kendi rutini diye kokoloji kitabındaki çilek tarlası rutinini söylemişti... Yememiştim. Şaka bir yana, problemin ciddiyetini anlayamayanlar ve öğrendikten 5 hatta 6 ay sonra bile hala başkalarının yöntemleriyle yaşayanlar var.)

Başkasının yöntemine takılı kalmak bu yüzden gerçekten yararlı değil, çünkü kelimesi kelimesine öğreneceksin, 50 kez ezber yapacaksın, bir de bunun üzerine rutinler, teknikler bitince kaçınılmaz olarak kendine değer veriyorsa kız, kaçacak (kendine değer vermeyen biriyle de kimse birlikte olmak istemez zaten) Yine senin durumun bir başka kanıt olmuş ama emin ol 6 ay-1 sene sonra kaçması daha kötü.

Elbette rutinler, teknikler kendini geliştirmek açısından, ve çekiciliğin yapısını anlamak ve aklına söyleyecek bir şey gelmediği zaman kullanabileceğin için ilk başta kesinlikle öğrenilmeli, zararlı olan bunlara bağımlı olmak zaten. Baharat olarak kullanmak yerine, ana menü olarak sunmak.

Halbuki insan kendi yöntemini daha doğrusu KENDİ ÇEKİCİLİĞİNİ keşfetse hem bu kadar uğraşmaz hem de 5-10 kat daha içten olur - ki içtenlik neredeyse her şey bu konuda.

EmAr2 elbetteki bir çok erkekten daha iyi durumdasın sosyal iletişim konusunda, ama çok daha iyi olabilirsin.

En iyi metod insanın kendi metodudur demiş miydim?

Demiştim.
Sosyal becerilerin konusunda kendini yeterince özgüvenli görmüyorsan ya da kendini daha da geliştirmek istiyorsan, Sosyal İletişim Ekitabımı bilgisayarına indirmeni ve her bir sayfasını teker teker okumanı öneririm.

İlişkinin ilk başları ve çekicilik konusunda çevrenden öğrenmediğin bütün sırları öğretiyorum bu ekitapta.

Ve kadınlar konusunda nasıl başarılı olabileceğini bilimsel deneylerden ve sosyal psikolojik testlerden başlayarak 70' ten fazla birebir örneklere kadar her yönüyle yazdım.

HEMEN İNCELE

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder