6 Ağustos 2014 Çarşamba

EN GÜZEL ÇIKMA TEKLİF NASIL EDİLİR?


   Kızla konuşulacak konular blogu olarak bir önceki yazımızda bir kızla ne konuşulur başlıklı bir yazı kaleme almıştık.
 En güzel çıkma teklifi edilir başlıklı bu yazımızda ise '' en iyi çıkma teklifi nasıl edilir, romantik çıkma teklifi nasıl edilir '' gibi aramalara cevap vermeye çalışacağız.

Sizler gerek bu konuda gerekse çıkma teklifi nasıl edilir ile ilgili tüm konularda bir uzmana yönlendireceğim.
Sizi yönlendireceğim uzman Ricci.. Ve bakın Ricci bu konuda ne kadar marifetli !

İşte bir kıza nasıl çıkma teklifi edilmesi gerektiği konusunda çok iyi bir örnek, (facebookta bir danışanımın başarı hikayesi):

Ricci sen süpersinnnnnnnnnn

Kız arkadaşımı buluşmaya davet ediyorum ve aldığım cevap

En güzel çıkma teklifi nasıl edilir sorusu nasıl cevaplanıyor görelim Riccinin marifetlerini:

Diyalog:
Ben: Naber
K: iyi sen
Ben: bendede iyi hiç bowling oynadın mı ?
K: evet
Ben: Peki benimle oynamak istermisin ?
K: ama ben kötü oynarım
Ben: Ben öğretirim
K: Dalga geçersin
Ben: Geçebilirim (burada senden öğrendiklerim kullanmaya başlıyorum bi yanlışım varsa söyle düzelteyim. )
K: O zaman olmaz
Ben: İyi bakalım. (Senin kitaplarını okumasaydım dalga geçmem ne olur gel olurdu cevabım adım gibi eminim)
K: ben dalga geçilmeye gelemem.
Ben: Dikkat ederim dalga geçmeye ama söz veremem.
K: Tamam o zaman.
Ben : Cumartesi dershanen kaçta bitiyor.
K: 2 de çıkarım
Ben: Tamam 2 de dershanenin önündeyim .... a gideriz (Mekan bilgisi gizlenmiştir)
K: Tamam

En iyi çıkma teklifi nasıl edilir ?      Romantik çıkma teklifi nasıl edilir ?

\"Çıkma Teklifi Etme Ve Sonrası Ve Çekiciliğin HER ADIMI Hakkında Erkeklerin %98\' inin Bilmediği Sırları Keşfet!\"

N?sıl Çeki?iliğini En Az %700 Artırabileceğini Kelime Kelime Öğrenmek İstiyorsan Buraya Tıkla

Nasıl Hoşlandığın Bir Kadınla Her Hangi Bir Mekanda Doğal Ve Çekici Bir Şekilde Farklı Olarak Tanışabileceğini Öğrenmek İstiyors?n Buraya Tıkl?

Nasıl Her Hangi Bir Arkadaşlık Sitesinde Her Açıdan Güzel Bir Kadınla Tanışabileceğin Hakkında A dan Z ye Neler Yapman Gerektiğini Öğrenmek İstiyors?n Buraya Tıkla

Toplam 450 S?yf? + 3,5 Saat Ses Kaydından Oluşan Tüm Yayınlarıma 3 Dakika İçinde İndirimli Olarak Sahip Olmak İstiyorsan Buraya Tıkla



En iyi çıkma teklifi nasıl edilir ? Bir kıza çıkma teklifi nasıl edilir ?

B?n? en sık s?rulan sorulardan kıza çıkm? tekl?f? etme ve çıkma teklifi ?özleri konusuna bu makalemle etraflı?a, iyisini kötüsünü göstererek cev?p v?rm?k istiyorum.

İşt? bir kıza nasıl çıkm? teklifi ?dilm?si gerektiği konusunda çok iyi bir örnek, (fac?bookta bir danışanımın başarı hikayesi):

Ricci sen süpersinnnnnnnnnn

Kız ?rk?d?şımı buluşmaya davet ediyorum ve aldığım cevap

En güzel çıkma teklifi nasıl edilir ?

Di?alog:
Ben: Naber
K: i?i sen
Ben: bendede i?i hiç bowling o?nadın mı ?
K: evet
Ben: Peki benimle oynamak ist?rmisin ?
K: ama b?n kötü oynarım
Ben: Ben öğretirim
K: Dalga geçer?in
Ben: Geçebilirim (burada senden öğrendiklerim kullanmaya başlıyorum b? yanlışım var?a söyle düz?lt?yim. )
K: O zaman olm?z
Ben: İ?i bakalım. (Senin kita?larını okumasaydım dalga geçmem ne olur gel olurdu cevabım adım gibi eminim)
K: ben dalga geç?lmeye gelemem.
Ben: Dikkat ?d?rim dalga geçme?e ama söz veremem.
K: Tamam o zaman.
Ben : Cum?rtesi dershanen kaçta bitiyor.
K: 2 de çıkarım
Ben: Tamam 2 d? dershanenin önündey?m .... a gideriz (Mek?n b?lg?s? gizlenmiştir)
K: Tamam

En iyi çıkma teklifi nasıl edilir ve en güzel çıkma teklifi nasıl edilir sorusu ile ilgili asıl can alıcı noktaya geliyoruz.

Bu diyalogtan çıkarılabilecek pek çok ders var.

Romantik çıkma teklifi nasıl edilir ?
1- ÇIKMA TEKLİFİ EDİLEBİLMESİ İÇİN ÖNCE YETERİNCE ÇEKİCİLİK OLUŞTURULMASI GEREKİR.

Daha önce pek çok makalemde b?lirttiğim gibi erkeklerin çoğu için \"çekicilik\" sözcüğü bir efsaneden ibaret. Ç?kicilik ?özcüğünü her erkek biliniyor ancak der?n anlamını anlama v? uygulamaya gel?nce çuvallıyoruz.

Kıza çıkma teklifi etme hakkında bilinmesi gereken belki de ?lk şe? çekiciliğin bir kızla tanıştığımız ilk ?aniyelerde oluşturulması gerektiği. Çünkü bunu ?onradan yapabilm?k uğraştırıcı hatta kimi zaman imk?nsızdır.

Mesel? her yerde gördüğümüz şu k?nu b?şlıkl?rı çekiciliğimizi ve özgünlüğümüzü YERLE BİR ETMENİN en iyi yollarıdır aslında. Az önce gözüme çarpan bir ?rk?k derg?s?nden:

- Buluşmaya muhakak bir çiçekle gidin.

- Teklif etmek için doğru zamanı bekley?n.

- Paranıza kıyın, güzel bir yerde güzel bir yemek yiyin.

vs. v?.

En iyi çıkma teklifi nasıl edilir sorusunu cevapladık sanırım.

En güzel çıkma teklifi nasıl edilir de zaten benzer soru sadece farklı kelimelerle ifade edilmiş şekli..

Çıkma T?klifi Sözleri Bulm?k O Kadar da Bü?ük B?r Sorun Değ?l

Ortaokulda bir kıza herkesin önünde gergin bir şek?lde \"Benimle çıkmak ?ster misin?\" diye sormuştum. Sorduğum an karşımdaki insanın gözünde zayıf biri gibi göründüğümü anlamıştım ama artık çok geçti.

Bunu s?kın yapma...

Normal ve olağan bir şeym?ş g?b? görünse de, aslında ?sıl sorun da bu. Çok normal ve alışılageld?k olması.

Anahtar kelime ç?kici bir şekilde farklı olmak.

Romantik çıkma teklifi nasıl edilir ?
Erk?kl?rin %99\' unun yaptığı şeylerin ?ynısını ya?arak farklı bir ?onuç beklemek anlamsız. Bunun ?ç?n E?piritüel Özgüv?n tekniğinde ust?l?şm?n ç?k önemli.

İl?nı aşklar ve resmi teklifler mazi de kaldı. Şimdi çok daha serbest ve rahat ortamlar da yaşıyoruz h?pimiz. Bundan dol?yı rahat olm?k ve çıkma teklifini f?zl? büyütmemek en önemlisi.

Şunun gibi:

\"Naber Esra, (1-2 dakika eğlenceli sohbetten ?onra) Ben kafeteryaya gidiyorum, gelde beni eğlendir.\" (Çekici gülümseme, doğru vücut dili, ses tonu ve göz temasıyla.

En güzel çıkma teklifi nasıl edilir sorusu ile daha detaylı bilgi için buraya konuyla ilgili bir başka kaynaktan bilgi almak için ise buraya tıklayın!

Ayrıca konuyla ilgili çıkma teklifi nasıl yapılır başlıklı yazıdan da yararlanabilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder