6 Aralık 2014 Cumartesi

Sevdiğini Geri Getirme Duası

Ortalıkta “sevdiğini geri getirme duası” olarak geçen pek çok dua dolaşıyor. Şimdi sana soruyorum daha önce hiç sevdiğini geri getirme duası okudun mu? Daha doğrusu sevdiğini geri getirme duası okudun ve sevdiğini geri döndürebildin mi? Bayanız sonuçta, elbet hepimiz bu tarz şeyler yapmışızdır zamanında… Öyleyse şimdi itiraf zamanı.

Şahsen ben şimdiye kadar birçok sevdiğini geri getirme duası
denedim. Çok üzülerek söylüyorum ki bunların hiç biri işe yaramadı. Sevdiğini geri getirme duası okumadığım ilk erkek de kocamdır zaten. Sevdiğini geri getirme duası okumaktan vazgeçtiğim ve daha akıllıca yollara başvurduğum için evde kalmaktan kurtuldum zannımca.
Elbette şimdi senin soru sorma zamanın geldi… Niçin başlığı bu şekilde seçtim o halde değil mi? Lütfen şimdi söyleyeceklerimi dikkatle dinle o zaman…

Bu konuda çok fazla araştırma yaptım. Ve şu sonuçlara ulaştım. Elbette dua edeceksin, sana dua etme diyen yok, ama her zaman senin için en hayırlı olacak şeyi, herkesin ve bütünün hayrına olacak şekilde istemek zorundasın. Eğer karşı tarafın ismini zikrederek sevdiğini geri getirme duası okursan, sana gerçekten âşıksa, seni gerçekten seviyor ve geri dönmeyi düşünüyorsa süreci hızlandırırsın. İçten bir dua nelere kadirdir değil mi ama.

Ancak eğer sana geri dönmeyi düşünmüyorsa, bu duayı yaparak onun özgür iradesine müdahale etmiş oluyorsun. İlk etapta işe yarasa bile, bak üstüne basa basa söylüyorum ilk etapta sana yaklaşsa bile, kendi özgür iradesi devreye girdiğinde ve duanın etkisinden kurtulduğunda yapacağı ilk iş arkasına bile bakmadan senden kaçmak olacaktır. Buna emin olabilirsin. Senden nefret etmiyorsa bile artık edecektir kesin. Çünkü ona baskı yaptın dua ederek anlıyor musun?

Bunun yanı sıra, diyelim ki sen sevdiğini geri getirme duası yaptın. O da sana geri döndü. Hiçbir zaman onun sana neden döndüğünü bilemeyeceksin. Hep kafanda bir acaba sorusu olacak. Acaba beni sevdiği için mi döndü, yoksa dua yüzünden mi? Düşünsene, karşında seni gerçekten sevdiğinden bile emin olmadığın ve asla olamayacağın bir erkek olacak… Değer mi? Bence değmez. Yine de sen bilirsin…

Sevdiğini geri getirme duası ile yapabileceklerin ve başarabileceklerinden çok daha fazlasını vaat edeniki kitap buldum. Sana bu kitapları mutlaka tavsiye etmeliyim. Dilersen seçeceğin bir tanesini ya da bence en iyisi her ikisini de almalısın. Bu kitaplar sayesinde günlerce, aylarca dua etmekten ve insanların özgür iradesine müdahale ederek günaha girmekten kurtulacak, hiç çaba sarf etmekten istediğin sonuçlara ulaşacaksın.

İlk tavsiyem: “Eski Sevgiliyi Geri Döndürmenin Garantili Yolları”

İlk kitabın adı “Eski Sevgiliyi Geri Döndürmenin Garantili Yolları”. Sevdiğini geri getirme duası okudun işe yaramadı mı? Artık ne yapacağını şaşırmış durumda mısın? O zaman doğru zamanda ve doğru yerde bulunmaktasın. “Eski Sevgiliyi Geri Döndürmenin Garantili Yolları” kitabı sana sevdiğini geri getirme duasından çok daha etkili bir yöntem vaat ediyor. Bu kitabı okuduğun zaman davranışlarını değiştirecek küçük sırlar öğrenecek ve bunları uygulayarak sonsuz mutluluğu yakalayacaksın.

İkinci tavsiyem: “Kocanın Kalbine Gir”

Yok, ben sevdiğini geri getirme duası değil, kocayı bağlama duası istiyorum diyorsan da sana uygun bir kitabımız var elbet. “Kocanın Kalbine Gir” sayesinde sevgin, onun iliklerine kadar işleyecek… Damarlarından akan kan ve aldığı nefes sen olacaksın. Kocan için, evliliğin için, mutluluğun için kesinlikle denemeye değer.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder